Voi että on kiva kun näin kesäaikaankin täällä pistäytyy yks jos toinenkin ja vielä mahtavampaa kun olen saanut vastauksia noin paljon.Kiitos, kiitos kaikille.

Firefoxista olen aikaisemmin saanut palautetta ettei mene Internet Explorerin kanssa yhteen mutta sitten taas joku on sanonut että hyvin näkyy. 

Minulla on ollut Firefox mutta en osaa sen kanssa toimia ja niin olen jatkanut IE:tä sillä jollain selaimellahan on toimittava.

Tämä Muistilehtiöpohja ei ole missään näytillä ja en tiedä saanko sitä koskaan toimimaan.

¤¤¤

Hei Tuhkimo,

Kiva kun sanot mielipiteesi.Sain pohjapyynnön tällaiseen lehtiöön ja siksi tässä on räpelletty tämän kanssa. Minusta on  ollut kivakin saada joku uusi haaste, mutta taitaa jäädä haasteeksi...Heh

¤¤¤

Tämän postauksen yläpuolella on kuvatorso.

Jos jollakin tulee aika pitkäksi ja ette tiedä mitä tietokoneella voisi uutta etsiä, niin sanonpa vaan...etsikää musiikkia, joku Playlist...

Joskus aikojen alussa MSN:n blogissa sain musiikin pelaamaan, mutta sitten se unohtui kun lähdin sieltä ja tein Vuodatuksen sivut.

Nyt olen uudelleen näissä musiikkijutuissa ja aikaavievää se on.Olen onnistunut luomaan Soittolistan ja yritin kopsata sitä tännekin kokeeksi mutta johan se olisi ollut liian helppoa jos ekalla kerralla olisi onnistunut.Ehei...

Sitä vaan, jos saan tuon musiikin soimaan, olisi jännä tietää, mitä mieltä ylipäätään olette kun tulee musiikkiblogi vastaan.

Ärsyttääkö se ?

Sitä en tiedä, katkeaako täällä musiikki kun vaihtaa sivua...