Huomaan, että blogistani on tullut kirjoituspostausten paikka.Mikäpä siinä, onhan jotain tekemistä kun tämä puoli Vuodatuksessa toimii.

Blogipohjien teko oli minulle iloinen asia josta nautin suunnattomasti.

Pohjat olivat minulle sama kuin täytekakkujen teko ohjeineen leivontasivuston pitäjille.He tosin ovat onnellisemmassa ja helpommassa asemassa kun ohjeisiin ei tarvita koodistoja.Minä jaksan ihailla noita sivustoja mutta kakkusivujen pitoon minusta ei ole. Heh!

En pelästy kommentointia jota olen saanut.Olen kysynyt Tuomakselta toimiiko vanhat pohjat sellaisenaan kun ne nyt ovat uudessa moottorissa jatkossakin. Odotan vastausta.

Jos eivät muutoksitta toimi, minulla ei ole voimia tehdä korjauksia, se olisi sama kuin uusien pohjien teko.

Jos asia jotakuta kiinnostaa,tulen ilmoittamaan ylläpidon vastauksen.

Ystävällisin terveisin

BlogiPohjatBlue